Etiket: sosyal medya
5 Mart 2013, Salı

Pazarlama kavramının hızlı ve sarsıcı bir şekilde şekil değiştirdiğini hepimiz gözlüyoruz. Peki gücünü dijital stratejilerden ve sosyal medyadan alan yeni pazarlama yaklaşımı televizyon, gazete reklamları,...

Yazının Devamı
6 Şubat 2013, Çarşamba

Sosyal medyayı kullanan markalar yoğun paylaşımlar ve yaratıcı uygulamalarla fan ve takipçi sayılarını arttırmaya çalışıyorlar. Peki fan sayısı gerçekten bu kadar önemli mi?

Sosyal mecralarda...

Yazının Devamı
1 Şubat 2013, Cuma

Son yılların öne çıkan sosyal mecralarından biri de fotoğraf paylaşımına odaklanan Instagram. Facebook’un 1 milyar dolar harcayarak yaklaşık 80 milyon kullanıcıya sahip Instagram’ı satın alması...

Yazının Devamı
31 Ocak 2013, Perşembe

Facebook kullanıcı sayısı ve geliştirdiği uygulamalar sayesinde en çok tercih edilen sosyal mecra olma özelliğini koruyor. Son olarak sahte hesapları kapatmaya yönelik uygulamasıyla pazarlama profesyonellerine...

Yazının Devamı
13 Ocak 2013, Pazar

1. Plansızlık: Öncelikle kaçınılması gereken, sosyal medyayı iyi analiz etmeden yalnızca varlık göstermek için her mecrada yer almaktır. Amaçlarınızı doğru tespit edip bu doğrultuda dikkatlice...

Yazının Devamı
8 Ocak 2013, Salı

Dünya hızlı bir  şekilde değişti ve bunun sonucunda çoktan gerçek zamanlı çağa girmiş bulunuyoruz. Bütçe ve medya satın alma gücü artık belirleyici bir avantaj olmaktan...

Yazının Devamı
12 Aralık 2012, Çarşamba

İnternet’in yaygınlaşmasıyla birlikte artık herkes her yerden istediğine ulaşabiliyor. İnsanlar aradıkları bilgiyi birkaç tıkla karşılarında buluyor. Markalar tüketicilerle çok daha kolay buluşuyor! Öyle değil mi?...

Yazının Devamı
22 Ekim 2012, Pazartesi

Sosyal medya giderek İnternet’te daha çok insanın daha çok vakit geçirdiği mecralar haline geliyor. Özellikle gençler diğer yaş gruplarına göre sosyal medyaya daha bağımlı yaşıyorlar....

Yazının Devamı
10 Eylül 2012, Pazartesi

Türkiye’de en çok ziyaret ağına sahip olan siteler bloglardır. Markanızın bir blogunun olması, hem şirketinizde hem de sektörünüzde oluşan gelişmeler hakkında yayınlanacak içeriklerle müşterinizle ve...

Yazının Devamı
7 Eylül 2012, Cuma

Firmalar, markalar, ürünler için bir takip merkezi haline gelen sosyal medya, ivmesini her geçen gün yükseklere taşımakta. Müşteri nabzını ölçmek, kullanıcıların beklentilerini öğrenmek, ürünler hakkında...

Yazının Devamı