Etiket: Sosyal Kimlik
1 Mart 2013, Cuma

“Pazarlamacı” kelimesi duyulduğunda yüzlerin asılmasına neden olan kimseyi niteliyor çoğumuz için. Nedeni açık, izinsizce ve ısrarlı bir şekilde ürününü satmaya çalışan, karşısındakinin ihtiyaçlarını sorgulamak yerine...

Yazının Devamı
10 Eylül 2012, Pazartesi

Türkiye’de en çok ziyaret ağına sahip olan siteler bloglardır. Markanızın bir blogunun olması, hem şirketinizde hem de sektörünüzde oluşan gelişmeler hakkında yayınlanacak içeriklerle müşterinizle ve...

Yazının Devamı
17 Ağustos 2012, Cuma

1. İzleyicileri ilgilendirmeyen istatistikler, konular, skorlar (klout score, foursquare check in,  pin vs.) hakkında sürekli paylaşımlarda bulunmak,
2. Bir sosyal medya gurusu belirleyerek onun görüşlerini...

Yazının Devamı
3 Mart 2012, Cumartesi

Sosyal medya son zamanlarda markaların ve işletmelerin yoğun ilgisine mazhar oldu. Birçok firma sosyal medyada var olmaya çalışıyor. Ancak araştırmalar bir çoğunun herhangi bir strateji...

Yazının Devamı
9 Mart 2011, Çarşamba

Sosyal ağın bir parçası olmadığınız zaman kurumunuzun mesajlarını insanlara ulaştırmanız zorlaşır. Sosyal ağda yer almaksa ancak sosyal ağ ile bütünleşik bir pazarlama ve halkla ilişkiler...

Yazının Devamı