Etiket: pazarlama
5 Mart 2013, Salı

Pazarlama kavramının hızlı ve sarsıcı bir şekilde şekil değiştirdiğini hepimiz gözlüyoruz. Peki gücünü dijital stratejilerden ve sosyal medyadan alan yeni pazarlama yaklaşımı televizyon, gazete reklamları,...

Yazının Devamı
1 Mart 2013, Cuma

“Pazarlamacı” kelimesi duyulduğunda yüzlerin asılmasına neden olan kimseyi niteliyor çoğumuz için. Nedeni açık, izinsizce ve ısrarlı bir şekilde ürününü satmaya çalışan, karşısındakinin ihtiyaçlarını sorgulamak yerine...

Yazının Devamı
19 Şubat 2013, Salı

Her gün milyonlarca insan mail adreslerine gelen pazarlama maillerini ilgisizce okuyup hemen siliyor. Daha da kötüsü bazı mailler içeriği incelenecek kadar bile ilgi görmeyip okunmadan...

Yazının Devamı
6 Şubat 2013, Çarşamba

Sosyal medyayı kullanan markalar yoğun paylaşımlar ve yaratıcı uygulamalarla fan ve takipçi sayılarını arttırmaya çalışıyorlar. Peki fan sayısı gerçekten bu kadar önemli mi?

Sosyal mecralarda...

Yazının Devamı
1 Şubat 2013, Cuma

Son yılların öne çıkan sosyal mecralarından biri de fotoğraf paylaşımına odaklanan Instagram. Facebook’un 1 milyar dolar harcayarak yaklaşık 80 milyon kullanıcıya sahip Instagram’ı satın alması...

Yazının Devamı
25 Ocak 2013, Cuma

Pazarlama iletişimi hızlı değişimlerle sürekli evriliyor. Yeni pazarlama iletişiminin yönünü doğru kavramak için geçmişine de hakim olmak gerekli.

Başlarda üreticiden kitleye tek yönlü bir iletişimin...

Yazının Devamı
15 Ocak 2013, Salı

Marka ve kurumları kimlikleri olan varlıklar olarak ele alırsak, bu kimliğin vücut bulduğu yer kuşkusuz tüketicinin markaya dair ilk izlenimlerini edindiği ana sayfalardır. Etkileyici bir...

Yazının Devamı
13 Ocak 2013, Pazar

1. Plansızlık: Öncelikle kaçınılması gereken, sosyal medyayı iyi analiz etmeden yalnızca varlık göstermek için her mecrada yer almaktır. Amaçlarınızı doğru tespit edip bu doğrultuda dikkatlice...

Yazının Devamı
8 Ocak 2013, Salı

Dünya hızlı bir  şekilde değişti ve bunun sonucunda çoktan gerçek zamanlı çağa girmiş bulunuyoruz. Bütçe ve medya satın alma gücü artık belirleyici bir avantaj olmaktan...

Yazının Devamı
12 Aralık 2012, Çarşamba

İnternet’in yaygınlaşmasıyla birlikte artık herkes her yerden istediğine ulaşabiliyor. İnsanlar aradıkları bilgiyi birkaç tıkla karşılarında buluyor. Markalar tüketicilerle çok daha kolay buluşuyor! Öyle değil mi?...

Yazının Devamı