Etiket: İzleme
6 Mart 2012, Salı

Sosyal medya izleme (monitoring) bir markanın ya da işletmenin sosyal medya pazarlamaya başlarken atacağı ilk adımdır. Hedef kitlesini belirleme, pazarı ve rakiplerini analiz etme, markasıyla...

Yazının Devamı
28 Ocak 2012, Cumartesi

Sosyal medya pazarlama ölçümleme olmaksızın anlamsızdır. Çünkü ölçümleme olmadan nasıl bir etki yarattığınızı, hedef kitlenize ne ölçüde ulaştığınızı, mesajlarınızı iletmekte ne ölçüde başarılı olduğunuzu bilemezsiniz....

Yazının Devamı
2 Nisan 2011, Cumartesi

Sosyal ağlarda konuşmadan önce dinlemek esastır. Sosyal medyayı dinlemek/izlemek, insanların ne yaptığını, ne istediğini, ne düşündüğünü, nerede durduğunu anlamak, kurum ve marka için kısaca hedef...

Yazının Devamı