Etiket: içerik
6 Şubat 2013, Çarşamba

Sosyal medyayı kullanan markalar yoğun paylaşımlar ve yaratıcı uygulamalarla fan ve takipçi sayılarını arttırmaya çalışıyorlar. Peki fan sayısı gerçekten bu kadar önemli mi?

Sosyal mecralarda...

Yazının Devamı
15 Ocak 2013, Salı

Marka ve kurumları kimlikleri olan varlıklar olarak ele alırsak, bu kimliğin vücut bulduğu yer kuşkusuz tüketicinin markaya dair ilk izlenimlerini edindiği ana sayfalardır. Etkileyici bir...

Yazının Devamı
9 Ocak 2013, Çarşamba

1- Faydalı ve Özgün İçerik: Bloğunuza insanları çekmek için onlara fayda sağlamanız gerektiğini unutmayın. Tercih edilen bir blog yaratmak okuyucuya aradığını sunmaktan geçer. Belirli bir...

Yazının Devamı
10 Eylül 2012, Pazartesi

Türkiye’de en çok ziyaret ağına sahip olan siteler bloglardır. Markanızın bir blogunun olması, hem şirketinizde hem de sektörünüzde oluşan gelişmeler hakkında yayınlanacak içeriklerle müşterinizle ve...

Yazının Devamı
14 Nisan 2012, Cumartesi

Sosyal medyanın yaygınlaşması ile birlikte “içerik kraldır” sözü yeniden anlam kazandı. Ancak bu kez bir de kraliçesi var: Bağlantılar… İçerik pazarlama, sosyal medya üzerinden giderek...

Yazının Devamı