Etiket: halkla ilişkiler
1 Mart 2013, Cuma

“Pazarlamacı” kelimesi duyulduğunda yüzlerin asılmasına neden olan kimseyi niteliyor çoğumuz için. Nedeni açık, izinsizce ve ısrarlı bir şekilde ürününü satmaya çalışan, karşısındakinin ihtiyaçlarını sorgulamak yerine...

Yazının Devamı
8 Ocak 2013, Salı

Dünya hızlı bir  şekilde değişti ve bunun sonucunda çoktan gerçek zamanlı çağa girmiş bulunuyoruz. Bütçe ve medya satın alma gücü artık belirleyici bir avantaj olmaktan...

Yazının Devamı
22 Ekim 2012, Pazartesi

Sosyal medya giderek İnternet’te daha çok insanın daha çok vakit geçirdiği mecralar haline geliyor. Özellikle gençler diğer yaş gruplarına göre sosyal medyaya daha bağımlı yaşıyorlar....

Yazının Devamı
10 Eylül 2012, Pazartesi

Türkiye’de en çok ziyaret ağına sahip olan siteler bloglardır. Markanızın bir blogunun olması, hem şirketinizde hem de sektörünüzde oluşan gelişmeler hakkında yayınlanacak içeriklerle müşterinizle ve...

Yazının Devamı
7 Eylül 2012, Cuma

Firmalar, markalar, ürünler için bir takip merkezi haline gelen sosyal medya, ivmesini her geçen gün yükseklere taşımakta. Müşteri nabzını ölçmek, kullanıcıların beklentilerini öğrenmek, ürünler hakkında...

Yazının Devamı
17 Ağustos 2012, Cuma

1. İzleyicileri ilgilendirmeyen istatistikler, konular, skorlar (klout score, foursquare check in,  pin vs.) hakkında sürekli paylaşımlarda bulunmak,
2. Bir sosyal medya gurusu belirleyerek onun görüşlerini...

Yazının Devamı
23 Temmuz 2012, Pazartesi

Web videoları sosyal medya iletişiminde en etkili pazarlama araçlarından biri. Mesajınızı kısa ve basit bir şekilde potansiyel müşterilerinize iletmeniz için iyi bir web videosu düşündüğünüzden...

Yazının Devamı
3 Mart 2012, Cumartesi

Sosyal medya son zamanlarda markaların ve işletmelerin yoğun ilgisine mazhar oldu. Birçok firma sosyal medyada var olmaya çalışıyor. Ancak araştırmalar bir çoğunun herhangi bir strateji...

Yazının Devamı
22 Şubat 2012, Çarşamba

Sosyal medyanın yaygın kullanıolması ile birlikte artık ipler tüketicilerin eline geçti. Bugüne kadar markaların mesajlarına maruz kalan kitleler artık konuşuyor, kendi fikirlerini yayıyor ve marka...

Yazının Devamı